sobota, 9 lutego 2013

Cześć ^^ kolejny raz dość długo mnie tu nie było. Ale jakoś tak nie miałam pomysłu co tu napisać oraz tych chęci. W ten ostatni tydzień ferii nic mi się nie chciało... Niestety, ale ferie się już kończą :(. Nie wiem jakim cudem one mogły tak szybko zlecieć. Jest mi ciężko pożegnać się z spaniem do 10, a nawet dłużej... Teraz zacznie się wstawanie o 6:30! Masakra, tak mi się nie chce iść do tej szkoły. 

Teraz już nie będzie szybko takiej przerwy. Chyba, że sama sobie ją zrobię ;P. Ale to jeszcze zobaczymy. 
Chciałabym już tą wiosnę, aby te dni były dłużę. Bo wkurza mnie to, że tak szybko robi się ciemno!
...Potem święta i tylko kwiecień, maj i ten czerwiec ;D! Mam nadzieje, że to wszystko jakoś przetrwam. W końcu przecież ten czas tak szybko mija :).
 
Na dzisiaj to tyle zostawiam was z tymi inspiracjami :D. Pa <3
 












     

1 komentarz:

  1. Ładnie stylizacje. Zapraszam do obserwacji http://blogowszystkiminietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń