poniedziałek, 10 grudnia 2012

Część :) Przez 10 dni znowu nic tu nie pisałam, ale chyba nic się takiego nie stało... Wczoraj wyobraźcie sobie, że cały dzień przeleżałam w pidżamie w łóżku ( dziś pół dnia  ;p ). Nie będę mówiła dokładnie co mi było.. Jednym słowem źle się czułam. Dziś czuje się lepiej, ale brzuch mnie nadal boli. Oczywiście nie było mnie dziś w szkole. Ominął mnie spr. z matematyki i jakaś tam kart. z muzyki. Spr. i tak będę musiała napisać więc to nic nie zmienia. Jutro mam spr. z chemii :(. Miał on być 6 grudnia, ale pani nam przełożyła. Za dwa tygodnie święta! :D Już bym chciała te wolne dni.. Czas tak szybko mi leci, że z chęcią poczekam. No dobra na dziś to tyle..  Zostawiam was z butami <3 Paa ;**




















... Jejku jaka ze mnie ciapa! Usunęłam niechcący ostatni wpis ;( Wybaczcie .. Dodam podobny na następny raz ;P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz