piątek, 18 stycznia 2013

Hej <3 nie było mnie tu równy miesiąc! No jeszcze Martyny nie przebiłam, ale to też jest dość długi czas.
Obiecuje w imieniu swoim i Martyny, że będziemy pisać teraz częściej. O ile będzie dla kogo, ale to się jeszcze okaże...
Tak ogólnie to może jest to trochę za późno, ale życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku 2013 ^^ ;P.
Może niektórzy z was mają już ferie, my mamy od 28 stycznia już za tydzień :D. Ja to praktycznie miałam już w tym tygodniu ferie, bo byłam chora :/. Jedynie w poniedziałek byłam w szkole. Tak szybko mi ten tydzień minął! No niestety teraz mam trochę zaległości... Lekcje już sobie odpisałam, ale jeszcze będę musiała te wszystkie kartkówki i dzisiejszy spr. :(... Nie mówiąc o tym, że jeszcze dojdą inne! No, ale to tylko jeszcze  jeden tydzień ^^ dam rady :D.


Stylizacje nowe : ) tak by nie było za pusto ;P














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz