piątek, 4 stycznia 2013

Cześć i czołem :).
Bożeee jak ja tutaj już długo nic nie pisałam, aż chyba 2 miesiące ;c. Dobrze, że chociaż Karolina coś pisze. Chciałam Wam powiedzieć, że CHYBA dodam imagina jutro. Ale na 100% nie wiem. Jak będzie czas to napiszę :). Cieszycie się ? :D.
Wgl zepsuł mi się twardy dysk w kompie i jest u informatyka ;c, więc korzystam z laptopa brata.
A w szkole to porażka jakaś. Mamy tak dużo nauki, że nie wyrabiam ;c. Czasem mam ochotę to wszystko rzucić w kąt i uciec stąd gdzieś daleko ;c.
Miałam także jechać dzisiaj z Karoliną do kina na "Bejbi blues" ale nie wypaliło bo rodzina do niej przyjechała i nie mogła ;c.

Wiecie, że za 3 dni premiera teledysku One Direction- Kiss You ? Jarram się mega *__*. A za 9 dni urodziny Zayna <3. Tak wgl to co sądzicie o Harrym i Taylor jako parze ? Boże -,- Ja nie lubię Tay ale szanuję ten związek i nie mam nic przeciwko, a bardzo nie podoba mi się fakt, że jest bardzo dużo hejtów w ich stronę. Harry podobno stracił około 13 tys. follow na Twitterze ;c. Skoro Hazza jest z nią szczęśliwy to po kiego się wpieprzać ? Tak nie można ;x. Ale cóż? Co ja zrobię? Przecież i tak będą hejtować i tak, więc nic na to nie poradzę. Ale to nie jest miłe. Bo mnie rani jak widzę jak wyzywają Haylor. Co oni niektórym directionerkom zrobili? Moim zdaniem nic. Przecież oni chcą być tylko szczęśliwi. Ale dobra nie będę Was zanudzać moim zdaniem :).
I to by było na tyle. Jednokierunkowych snów :). Pa ;3 /Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz